Dumjävlar!

Om du inte har någon som helst utbildning eller erfarenhet av att driva ett kärnkraftverk, varken vet bakgrund eller all fakta som behövs, är det inte lämpligt att du kommer in och "tycker till" om hur t.ex. säkerhetscheferna ska sköta sitt jobb.
- Är vi överens ?
Bara för att du vet hur säkerheten på godisfabriken har varit är det inte så att utbildning, erfarenhet, bakgrund eller fakta är densamma för just detta jobbet?
- Eller hur ?


Så! Vare sig du inte har, eller har: "utbildning/erfarenhet" av egna barn betyder det inte alltid att DU vet bäst! Har du inte all bakgrund eller fakta om hur just detta barnet funkar i verkligheten får du tamefan inte tycka till om hur jag gör med mitt barn!

Hade jag gjort något som är farligt för mitt barn hade du fått tycka till, men hur jag uppfostrar mitt barn har du fan inte med att göra! UPPFATTAT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0