Förnyelse

Shit vilken natt! Johanna är sjuk så hon gallskriker minst en gång i timman så man måste gå med henne för att hon ska somna om -.- Oftast --:34 av någon anledning :P

Varit så himla trött hela dagen! Vaknade 8:40 på soffan av en syster som kom med massa willys-kassar.. Bleh!
Sen var syster yster snäll och färgade mitt hår igen. Häromdagen färgade hon allt "Mörk honungsblond" (som blev typ mörkbrunt) och idag färgade hon underhåret "Mörk brunt" (som blev svart :P). Blev finfint :] Tack! <3

In i duschen och tvättade ur färgen, stressade iordning lite smink i fejjan och sen ut till Nathan som väntade :]
Han, Ante och Mickan skulle till Jean och tatuera sig, helvete va sugen man blir på att göra en till!!!
Ante började med att skriva "1991" på vänstra underarmen - blev skitsnyggt! Sen skrev Nathan
"Sten Jänet"
och "Milo" på sin handled (mormor morfar och mamma) och sist kom Mickan som gjorde en fredsduva på vardera handleden med sina syskons namn under. Blev finfint även det!! :]

Nu har jag kommit hem igen och har übertråkigt!! Skulle verkligen behöva komma ut och ta en paus från att vara mamma i några timmar! Min söta Natalie har fest idag, skulle verkligen vilja åka dit men det går ju såklart inte :( Nästa gång! <3

Aa juste, Anneli ringde och frågade om jag skulle med tll gymmet förut och Anneli har ju så jäkla grym timing så jag kunde ju givetvis inte följa med idag heller :( Nästa vecka börjar allvaret!!

Nu blir det till att kolla på när Veronica gör smörgåstårta till Amalia's dop imorgon :] Söta unge!! Lägger upp lite bilder från dagen senare :]

Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0